WELCOME TEXT


WELCOME TO DEADCAT’S WORLD… IT’S DEADCAT’S RULES… AND IT’S ALL ABOUT MUSIC, LIFE, AND FRIENDSHIP… ANY RECOMMENDATION OR SUGGESTION JUST DROP BY... SO... ENJOY IT DUDE...

Friday, May 27, 2011

bercinta selapas berkahwin.... love after marriage...

possible??? impossible???

haaha... it's true... act love after marriage will last longer... its depend act.. hehe..

skang ni ad satu drama yg tengah top kat tv3... NORA ELINA.... mesti ramai yg minat cite ni kan...


every monday- thursday...7 to 8 pm... tv3..
ceh cam promoter plak...
tp aku rase cite ni best... cute.. kisah percintaan nora dan seth... after marriage...

aku pn xtau sgt cite ni.. haha... tapi mirip2 cite adam maya.. and aku rase ending cite ni die org akan bahagia akan datang...

sbnrnye sweet bile kite bercinte selepas kawin ni... yela... bile permulaan percintaan.. sume bende da dihalalkan... mmg romantik ar... xder batasan.... n mase yg same.. masing2 still segan2 dgn pasangan... so mmg sweet.... aku pn hope aku bleh alami saat2 cam tu.. hahaha...

ni x.. budak2 zaman skang ni... bukan maen.. time sekolah.. time kat universiti duk sibuk bercintan cintun... mcm mane la nak fokus belajar beb.. tol x...

tu satu hal... pastu klu kes yg terlanjur lg la pening pale... terok2...

aku pn xder la melarang org bercinta waktu belajar ni... tp bg aku ar cam xder faedah.. walaupn MAYBE ad kelebihan die...

klu aku la kan... mmg da kene basuh dgn my mom... hahaha... mmg dari kecik aku telah di didik utk menjauhi bende2 camni.... no wonder la aku xkesah sgt klu xcouple skang ni kan.. hahaha...

yela... bile cuti balik kg jmpe mak... mak duk hari2 igtkan... study betol2.. jgn duk sibuk2 bercinta... so mmg tu la yg aku pegang sampai skang.. even aku xder la belajar elok mane pn.. tp bab bercinta ni mmg aku ikot kate mak aku.. hahaha...

pernah ad satu hari ni.. time raye kat kg aku kat rantau n9...

pagi2 tu aku da start kete nak g raye rumah member aku.. pompuan ar member aku ni...
bile balik je... mak ayah aku duk tanye g mane td.... aku pn cakap ar g raye rumah member.. xjaoh pn dari kg aku tu...

pastu ayah aku bleh ckp... tu kawan special ke... mak aku pn basuh ar aku kat situ gak... hahaha..
dalam hati aku tersengih ar.. ye ar... member tu mmg member kamceng aku...

ok la.. da jauh aku melalut pasal diri aku ni.. klu aku cite lebih2 pn bukan korang nak tau.. hahaha...

see u next post... peace... salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...