WELCOME TEXT


WELCOME TO DEADCAT’S WORLD… IT’S DEADCAT’S RULES… AND IT’S ALL ABOUT MUSIC, LIFE, AND FRIENDSHIP… ANY RECOMMENDATION OR SUGGESTION JUST DROP BY... SO... ENJOY IT DUDE...

Sunday, December 05, 2010

anak manje???

anak manje? hahahaha... ad org ckp aku anak manje... xkot... mmg xpn... hahaha...
camne la org bleh ckp cmtu... jmpe mak pn skali sekale waktu cuti.. hehehe...

mcm mane definisi anak manje ni??? bg aku ar... anak yg mmg rapat dgn mak/ayah die...

so aku bukan lah dari kategori ni...

kite xbleh nak judge org ni manje ke x... sbb byk kategori manje... cm aku dgn family mmg x ar.. tp maybe sbb aku terlalu rapat dgn kawan2... mane x nye hidup aku dgn kawan2 start dari form 1.. so kureng sket dgn family...

so pandangan aku... xsemestinye die manje dgn kawan2 (manje means rapat) die akan manje dgn family.. dan sebaliknye....

kebiasaan nye org yg xberape manje dgn family ni lebih cepat matang dari yg manje ni.. (utk major bende ar)...
sebab most of the time die org lebih hidup sendiri.... dari segi problem... care hidup.. pergaulan...

klu cam aku... mak aku seorang cikgu yg garang.. tegas kat skolah.... kecik2 dlu biase ar klu takat kene marah.. pukul tu...
mungkin tu yg wat aku xmanje dgn family... klu ad prob pn aku xkongsi dgn family... hehehe.. (jahat x)...

tp bile dah besar ni... aku kuat melawan sket... tp utk certain2 bende ar.. for my freedom...

so bile dah besar mak aku xkesah pn aku nak watpe... asal kan aku cukup solat.... means bende2 laen tu aku dah boleh pk sendiri ar mane baek mane buruk...

tp berbeza utk kebanyakan org yg manje dgn family... (maksud aku xsemue ar)
hidup die org biase nye mungkin lebih terkongkong.. atau lebih meliar....
means mungkin die org mudah terjebak bende2 buruk.... sbb hidup yg lebih terkongkong sebelum nye...

yela.. mane x nye... klu sblm2 ni die org hanya bergantung keputusan & telunjuk family... so bile jmpe bende2 baru tambah2 lagi mase tu jaoh dari family... mungkin mereka ad cultural shock....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...