WELCOME TEXT


WELCOME TO DEADCAT’S WORLD… IT’S DEADCAT’S RULES… AND IT’S ALL ABOUT MUSIC, LIFE, AND FRIENDSHIP… ANY RECOMMENDATION OR SUGGESTION JUST DROP BY... SO... ENJOY IT DUDE...

Monday, August 23, 2010

cinta lagi???

salam.... aku rase dah lame aku xpost pasal bende cintan cintun ni.. hikhik....
maklumlah... org single.. hahahaha..
sebenarnye bukan ape.... perkataan cinta ni menakutkan aku... yg aku tau cinta pada tuhan, family, agama, bangse....

klu cinte berlainan jantina ni mmg sgt menakutkan aku.. huhuhu

kadang2 bile aku pk 2-3 kali patut ke bdk2 / remaje zaman sekarang ni khusus nye terjebak dgn bende cmni....

klu setakat cinte2 monyet kat sekolah tu xpe la lg.. mmg kite sedie tahu bende maen2....

tp bile tgk remaje zaman sekarang ni.... mesej, call kekasih masing2... gune ayat ntah ape2 ntah.... meremang bulu roma aku dgr.. huhuhu....

kadang2 tu gak yg sembang2 cam dah jd bini la.... loye tekak.. hahaha

aku pn pelik.. ape agaknye yg die org pk ntah....

klu utk suke2 tu xpe ar... tp bermaksud suke2 tu mempermainkan org....

cam aku pn ske gak gurau2 dgn member... hahaha... biase ar, aku sayang sume member2 aku.. hihi...

tp bende yg lebih serius lg bile die org sume ni dah terlanjur....

bende ni cm dah jd satu trend... couple.... pastu wat ntah pape... pastu klu terlanjur/ hamil, buang bayi.... camtu la fenomena skang ni....
bende ni la yg wat aku takot...

alhamdulillah ar member2 aku especially pmpuan xder terjebak mende ni( kes buang2 bayi ni)...
klu takat couple2 tu berlambak ar... hahaha.... klu member2 laki tu ad la sorang 2 yg perangai sket...

aku ni pn bukan la baek sgt (tp xbermakne aku pnh wat).. hehe
sume org ad kekurangan dan kelebihan masing2...

tanggung jawab kite bersame utk saling mengingatkan antare satu same laen....

2 comments:

zeera zubir said...

yup2.btol3.hehe

meow said...

bab cam ni lincah je.. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...